تور کیش - تور مشهد تور کیش - تور مشهد .

تور کیش - تور مشهد

تور مشهد زمینی با قطار

تور مشهد از کرج 
تور مشهد از تورهای داخلی مشهد از شهرستان بوده که نسبتا پرطرفدار می باشد که دلیل عمده آن هم قرار داشتن بارگاه امام رضا (ع) در این شهر مقدس کشور می باشد و در همین راستا هتل های فراوانی با کیفیت و خدماتی متنوعی ایجاد شده و در اینجا برای گردشگران کرجی و شهرستان های نزدیک آن تور مشهد از کرج را در قالب پکیج های هوایی و زمینی برای طرفداران تور مشهد در این شهرستان و شهرهای حوالی آن را در در قالب چندین مورد از بهترین هتل های مشهد ارائه داده ایم که البته برای اینکه در جریان اطلاعات بیشتری از هتل های مشهد قرار گیرید کافیست تا برای مشاهده اطلاعات هر هتل بر روی کلمه مورد نظر هتل کلیک کنید. توجه داشته باشید که نرخ تورهای مشهد از کرج با تور مشهد از تهران به دلیل تنوع خطوط پروازی کمتر متفاوت و بالاتر است اما بی شک وبسایت جامع com.تورکیش-تورمشهد در تلاش است تا با همکاری جمعی از معتبرترین آژانس های مسافرتی داخلی بهترین آفرهای تور مشهد از کرج را برای مسافرین عزیز ساکن در استان البرز فراهم آورد. لطفا قبل از مشاهده نرخ ها به نکاتی که در ذیل اشاره شده است توجه بفرمایید.


 نکات ضروری:

۱- قیمت های تور مشهد از کرج که ذکر می شود کف قیمت می باشد و ممکن است دستخوش تغییر اندکی بشود.

۲- قیمت ها به ازای هر نفر می باشد.

۳- با توجه به اینکه کلیه هتل ها در این سایت به همراه اطلاعات کامل پوشش داده شده است توصیه می شود ابتدا هتل ها را چک نمایند تا بتوانند بهترین انتخاب را برای تور مشهدداشته باشند.

۵- قوانین هتل ها در مورد هزینه اقامت کودکان متفاوت است اما به صورت کلی برای کودکان زیر ۲ سال بین ۷۵٫۰۰۰ تا ۹۰٫۰۰۰ هزارتومان و برای کودکان بین ۲ تا ۵ سال فقط هزینه بلیط استرداد می گردد.

۶- در انتخاب هتل و زمان سفر دقت کامل به عمل آید زیرا تور های مشهد از کرج به صورت چارتر و غیرقابل برگشت است.

۷- محرمیت شرعی و قانونی ملاک پذیرش مهمان در یک اتاق و یا سوئیت می باشد لذا همراه داشتن شناسنامه عکس دار و کارت ملی الزامیست.

۸- ساعت تحویل اتاق ۱۴ و تخلیه اتاق ۱۲ می باشد و هتل هیچ گونه تعهدی در قبال واگذاری اتاق در خارج از محدوده ذکر شده ندارد.

منبع: تورکیش-تورمشهد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۲:۳۸ توسط:هیوا موضوع: نظرات (0)