تور كيش - تور مشهد تور كيش - تور مشهد .

تور كيش - تور مشهد

تور مشهد زميني با قطار

تور مشهد از كرج 
تور مشهد از تورهاي داخلي مشهد از شهرستان بوده كه نسبتا پرطرفدار مي باشد كه دليل عمده آن هم قرار داشتن بارگاه امام رضا (ع) در اين شهر مقدس كشور مي باشد و در همين راستا هتل هاي فراواني با كيفيت و خدماتي متنوعي ايجاد شده و در اينجا براي گردشگران كرجي و شهرستان هاي نزديك آن تور مشهد از كرج را در قالب پكيج هاي هوايي و زميني براي طرفداران تور مشهد در اين شهرستان و شهرهاي حوالي آن را در در قالب چندين مورد از بهترين هتل هاي مشهد ارائه داده ايم كه البته براي اينكه در جريان اطلاعات بيشتري از هتل هاي مشهد قرار گيريد كافيست تا براي مشاهده اطلاعات هر هتل بر روي كلمه مورد نظر هتل كليك كنيد. توجه داشته باشيد كه نرخ تورهاي مشهد از كرج با تور مشهد از تهران به دليل تنوع خطوط پروازي كمتر متفاوت و بالاتر است اما بي شك وبسايت جامع com.توركيش-تورمشهد در تلاش است تا با همكاري جمعي از معتبرترين آژانس هاي مسافرتي داخلي بهترين آفرهاي تور مشهد از كرج را براي مسافرين عزيز ساكن در استان البرز فراهم آورد. لطفا قبل از مشاهده نرخ ها به نكاتي كه در ذيل اشاره شده است توجه بفرماييد.


 نكات ضروري:

۱- قيمت هاي تور مشهد از كرج كه ذكر مي شود كف قيمت مي باشد و ممكن است دستخوش تغيير اندكي بشود.

۲- قيمت ها به ازاي هر نفر مي باشد.

۳- با توجه به اينكه كليه هتل ها در اين سايت به همراه اطلاعات كامل پوشش داده شده است توصيه مي شود ابتدا هتل ها را چك نمايند تا بتوانند بهترين انتخاب را براي تور مشهدداشته باشند.

۵- قوانين هتل ها در مورد هزينه اقامت كودكان متفاوت است اما به صورت كلي براي كودكان زير ۲ سال بين ۷۵٫۰۰۰ تا ۹۰٫۰۰۰ هزارتومان و براي كودكان بين ۲ تا ۵ سال فقط هزينه بليط استرداد مي گردد.

۶- در انتخاب هتل و زمان سفر دقت كامل به عمل آيد زيرا تور هاي مشهد از كرج به صورت چارتر و غيرقابل برگشت است.

۷- محرميت شرعي و قانوني ملاك پذيرش مهمان در يك اتاق و يا سوئيت مي باشد لذا همراه داشتن شناسنامه عكس دار و كارت ملي الزاميست.

۸- ساعت تحويل اتاق ۱۴ و تخليه اتاق ۱۲ مي باشد و هتل هيچ گونه تعهدي در قبال واگذاري اتاق در خارج از محدوده ذكر شده ندارد.

منبع: توركيش-تورمشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۲:۳۸ توسط:هيوا موضوع: نظرات (0)

تور كيش از مشهد

تور كيش از مشهد 
تور كيش از مشهد به عنوان پرمخاطب ترين تورهاي كيش در شهرستان هاست. تنوع پرواز در مسير مشهد-كيش به تورهاي كيش از مشهد  اعتبار خاصي بخشيده است. البته بايد توجه داشت كه پرواز هاي مشهد نسبت به تهران محدوديت دارند و اين امر باعث افزايش نرخ تورهاي كيش از مشهد نسبت به تهران مي باشد. وبسايت تور كيش-تورمشهد ارائه دهنده خدمات تورهاي كيش با نازل ترين قيمت سفري خوش را براي شما گردشگران عزيز آرزومند است.

 


نكات ضروري:

۱- قيمت هاي تور كيش از مشهد  كه ذكر مي شود كف قيمت مي باشد و ممكن است دستخوش تغيير اندكي بشود.

۲- قيمت ها به ازاي هر نفر مي باشد.

۳- با توجه به اينكه كليه هتل ها در اين سايت به همراه اطلاعات كامل پوشش داده شده است توصيه مي شود ابتدا هتل ها را چك نمايند تا بتوانند بهترين انتخاب را براي تور كيش داشته باشند.

۵- قوانين هتل ها در مورد هزينه اقامت كودكان متفاوت است اما به صورت كلي براي كودكان زير ۲ سال بين ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۱۲۰٫۰۰۰ تومان و براي كودكان بين ۲ تا ۵ سال فقط هزينه بليط استرداد مي گردد.

۶- در انتخاب هتل و زمان سفر دقت كامل به عمل آيد زيرا تورهاي كيش از مشهد به صورت چارتر و غيرقابل برگشت است.

۷- محرميت شرعي و قانوني ملاك پذيرش مهمان در يك اتاق و يا سوئيت مي باشد لذا همراه داشتن شناسنامه عكس دار و كارت ملي الزاميست.

۸- ساعت تحويل اتاق ۱۴ و تخليه اتاق ۱۲ مي باشد و هتل هيچ گونه تعهدي در قبال واگذاري اتاق در خارج از محدوده ذكر شده ندارد.

منبع: توركيش-تورمشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۰:۴۱ توسط:هيوا موضوع: نظرات (0)

معرفي سايت توركيش-تورمشهد

وبسايت گردشگري توركيش-تورمشهد ر سال ۱۳۹۳ تاسيس شده و هدف آن ارائه دهنده خدمات گردشگري شامل مكانهاي ديدني كشور، اخبار جزيره كيش، جزيره قشم و مشهد مقدس و همچنين تورهاي داخلي شامل تور كيش، تور مشهد، تور قشم و تور شيراز مي باشد. سياست كلي سايت احقاق حقوق صحيح مسافران و كاربران و همچنين آژانس هاي مسافرتي فعال در وبسايت بدون جهت گيري و جانبداري و بدون واسطه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۴:۳۰ توسط:هيوا موضوع: نظرات (0)